A BMW-nek sem jön be minden, eltűnik az egyik nagyautójuk
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
A német prémium márka két igen fontos modelljét újította meg az év végére: az egyik a trendi SUV szegmensben áll rajtvonalhoz, a másik pedig egy igen szűk piaci résben próbál pénztárcanyitogatásra csábítani. Mindkettőt meghajtottuk.
Mutatunk néhány felvételt, melyeken egy erős álcázást viselő új bajor négykerekűt lehet látni.
Furcsa helyzetben volt a BMW nagy utazóautója az 5-ös GT, amelynek nem volt formailag kifejezetten direkt ellenfele, mégsem volt igazán sikeres.
Átrajzolták kicsit a bajor prémium márka legvitatottabb modelljét tovább erősítve előnyeit és tompítva a vele szembeni ellenérzéseket. Azért még mindig nem való akárkinek.
A 40 éves női sofőr összekeverte a féket a gázpedállal, így csak a bank VIP terme állította meg a gyorsuló 5-ös GT-t.
Igaza volt a BMW igazgatójának, ez nem egy autó, ez egy lebegő szalon. Új műfajt teremtettek márkán belül a bajorok: Gran Tourismo. A GT az egyik legjobb utazóautó, amiben valaha ültem. Méregdrága, felejthetetlen, gyors, kényelmes és nem fogyaszt sokat.
17 milliós alapára riasztóan magas, ha még hozzászámoljuk azt a temérdek extrát, ami nélkül nem lenne ilyen finom az...
Új járműkategóriát épített a BMW, az X5, X6 után megkeverték a paklit, amiből most a limuzin, a kombi és a szabadidő-autó különleges keverékét húzták elő. Kényelmes, mint egy hetes, praktikus, mint egy ötös kombi és sokoldalúan sportos, mint egy X6-os.